jurnale pentru femei

Copilul meu - despre citate

Copilul meu se intreba zilele trecute daca persoanele care posteaza citate pe facebook chiar au citit carti sau au preferat sa caute pe internet, in speranta ca vor putea gasi citate extrase de altii din carti. Si ne-am amintit de vremurile cand la scoala i se cerea sa scrie diverse expresii frumoase care sa poata fi folosite in compuneri.

Intai ne-am gandit sa cautam, eu si copilul meu, citate din carti, insa ne-am dat curand seama ca era o pierdere de timp foarte mare. Mult mai simplu ni s-a parut sa inventam noi niste expresii frumoase care sa se potriveasca in compunerile pe care le scria pentru scoala. A fost un exercitiu cu adevarat educativ care i-a prins bine baiatului meu. 

Desigur, e greu pentru oricine, dar mai ales pentru un copil, sa poata inventa expresii frumoase daca nu a citit suficiente carti, daca nu are un vocabular bogat, daca nu are destule cunostinte generale. Tocmai din acest motiv insist pe ideea ca trebuie sa ii oferi copilului tau inca de mic diverse modalitati prin care sa se cunoasca pe sine, sa isi imbogateasca cultura generala, sa isi dezvolte vocabularul.

Nu cauta citate pe internet, ci deschide carti, cat mai multe carti, atat in limba romana, cat si carti in limba engleza. Din fiecare vei invata alaturi de copilul tau cate ceva. 

Nu da vina pe varsta copilului. Niciodata nu e prea devreme sa incepi sa il educi. De fapt, cu cat incepi mai devreme, cu atat vei avea un copil mai bun, mai destept, mai pregatit pentru viata. Cumpara carti pentru copii, atat carti care se cer la scoala, cat si carti pe care sa le citeasca numai de placere, in timpul liber. 


Pe site-ul celor de la Libris poti gasi permanent carti ieftine cu transport gratuit, iar daca vrei sa imi asculti sfatul, vezi ca tot pe acel site, produsele editurii Gama au preturi extrem de mici, asa ca ii poti oferi copilului tau o multime de sanse in viata cu numai cativa lei. Produsele editurii Gama se adreseaza tuturor, fie ca are copilul sub un an, fie ca e deja la gradinita sau la scoala, dar se adreseaza si parintilor care doresc sa fie la curent cu noutatile si sa isi creasca frumos copiii. 

Iata cel mai frumos citat despre copilul meu, copilul tau, copilul acestei lumi:


Ai copil - ai placerea de a-i oferi cat mai multe cai de a invata despre el, despre lume, despre viata. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu