jurnale pentru femei

Stilouri ieftine

Din cand in cand ma uit prin online dupa stilouri si instrumente de scris, ma uit la preturi, le compar si imi fac planuri legate de cumpararea unui stilou si a unor instrumente de scris deosebite. Culmea este ca, tot petrecand timp in online, ca asa fac bloggerii care se respecta, vad zilnic noi si noi modele de stilouri, vad ca unele dintre ele au un pret mai mult decat bun, insa mereu ma iau cu alte treburi si mereu aman cumpararea acelor instrumente de scris care imi plac. Aseara, tot discutand cu sotul meu despre dorinta mea de a achizitiona macar un stilou dintre cele vazute pe site-ul Colorit.ro, am avut surpriza de a-l auzi spunand ca sigur va veni Mos Craciun la mine cu ceea ce imi doresc, ca am fost cuminte tot anul, nu doar pret de o zi, doua, cum fac in general copiii. Asta inseamna ca imi voi putea alege cateva obiecte de acolo si le voi putea comanda online inca de pe acum, sa fiu sigura ca ajung la mine pana de sarbatori, ca nu cumva sa se inzapezeasca mosul pe undeva (a se citi sa nu cumva sa cheltuim noi banii pe cine stie ce alte lucruri). 


Daca tot am vazut stilouri ieftine in magazinul online Colorit.ro, vreau sa va invit si pe voi sa le studiati, caci e pacat sa nu le admiram si sa nu le apreciem la justa lor valoare. Pentru unii, aceasta valoare e mai mult sentimentala, caci lumea scrie mult la calculator acum. Prea putini au ramas cei care inca mai scriu pe caiet cu un stilou bun, de calitate. La fel sunt si eu, mai ales cand scriu articole pentru bloguri. Nu imi pierd vremea scriind pe hartie, ca mai apoi sa transcriu in calculator, insa imi place la nebunie sa vad ca am pe birou un toc cu penita, o calimara cu cerneala, un stilou de calitate (sau mai multe), diverse alte instrumente de scris. Si, daca tot vad ca exista pe piata stilouri ieftine si de buna calitate, de cesa nu imi cumpar macar unul, sa imi bucure sufletul si mintea? As vrea sa va intreb si pe voi: va uitati la preturi atunci cand cautati stilouri ieftine sau stiti deja ca un stilou bun merita toti banii din lume? 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu