jurnale pentru femei

Bilete de avion Londra

El este inginer, ea profesoara. Ne sunt prieteni buni. De cativa ani s-au mutat in Anglia, unde lucreaza cu drag si spor. De cateva ori pe an vin in tara, cu diverse treburi sau doar pentru a-si potoli dorul de familii si de locurile natale. Trebuie sa va spun ca intotdeauna isi fac Rezervari Bilete de avion Londra Anglia - Bucuresti din timp, astfel incat sa prinda cele mai bune preturi posibile, caci sunt niste oameni tare calculati, care isi planifica totul cu mult inainte. Mi-as dori sa pot fi ca ei, fie ca e vorba despre Bilete de avion Bucuresti Londra, Bilete de avion Londra Bucuresti sau numai despre cand voi gati ciorba de perisoare si cand sarmale. Nu reusesc. Eu sunt omul momentului. Ma uit uneori dupa Bilete de avion, caci am vrea ca in vara lui 2017 sa mergem pentru cateva zile la Izmir (nu ma intrebati de ce ne-am fixat tocmai pe acest loc si nu pe oricare altul de pe glob, ca nu stiu sa va spun), dar stiu ca tot in ultima clipa le vom lua, cand voi fi absolut sigura ca putem pleca. Spre deosebire de noi, prietenii nostri stiu cu un an inainte cand au nevoie de Bilete de avion Anglia Romania, pentru ce perioada, ba chiar au si liste cu ordinea in care vor rezolva lucrurile cand vor ajunge in tara.


Vedeti? Se confirma zicala "contrastele se atrag". Noi, cei mai dezordonati si mai rataciti oameni din univers suntem prieteni buni cu cei mai ordonati si mai cu picioarele pe pamant oameni din univers si ne este bine asa. Ii apreciez pentru faptul ca stiu exact ce vor de la viata, ii invidiez pentru ca stiu exact cand au nevoie de Bilete de avion Bucuresti Londra sau Bilete de avion Londra, ii admir pentru toata ordinea din vietile lor. Pe de alta parte, stiu sigur ca eu m-as plictisi grozav daca as avea toata viata programata dinainte. Ma credeti sau nu, pana in acest moment nici macar nu mi-am facut lista de cumparaturi pentru ziua de Craciun si probabil nu voi face nici o lista, ci voi cumpara ceea ce imi va face cu ochiul prin magazin. Ei spun ca suntem niste risipitori, ca orice om isi cumpara Bilete de avion din timp, daca vrea sa beneficieze de reduceri substantiale. Noi le spunem ca pe site-ul Aerolines.ro pot gasi Bilete de avion Anglia Romania pe intreg parcursul anului la preturi bune. Si nu glumim deloc cand o spunem. Au verificat si ei. Puteti verifica si voi, indiferent daca aveti nevoie de bilete de avion spre Anglia sau spre oricare destinatie din lume. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu