jurnale pentru femei

Scaune de birou pentru copii

Nici o clipa nu mi-a trecut prin cap in noiembrie sa ma uit dupa oferte scaune birou de copii. De fapt, nici nu stiam atunci ca nepotii sotului meu isi doresc sa aiba scaune de birou pentru copii, sa nu se mai chinuie pe tot felul de scaune de bucatarie sau pe uriasul scaun directorial al mamei lor. Eu m-am grabit sa le pregatesc pachetele de pus sub brad si in ele am bagat carti, tot felul de rechizite, voi baga multe dulciuri si fructe, cand de acesti bani le-as fi putut cumpara fara probleme niste superbe scaune de birou copii de pe site-ul Scauneonline.ro. Dar stiti cum se spune, ca mama nu da copilului sa bea lapte daca acesta nu plange. Asa si in cazul nepoteilor nostri. Daca nu i-am auzit la timp plangandu-se, daca nu au deschis gura sa spuna ce ii deranjeaza si ce isi doresc, eu nu aveam cum sa ghicesc ca le trebuie cel putin un scaun birou copii, daca nu chiar doua, ca sa nu se certe pe el. Cel mai probabil va ramane pentru anul viitor, cand vom pune mana de la mana noi si parintii micutilor si le vom cumpara cele mai frumoase si mai trainice scaune de birou pentru copii din cate exista pe piata. Si chiar am vazut in magazinul online amintit mai sus cateva produse pe care le consider potrivite pentru micutii familiei noastre.


As vrea sa ii intreb pe cititorii mei daca ei au cumparat scaune de birou copii sau daca micutii lor au stat pe scaune obisnuite. Consider ca nu e vorba doar despre un moft, cum sunt multi inclinati sa creada cand vine vorba despre scaune de birou pentru copii. Pana la urma, e vorba despre sanatatea copiilor nostri, despre faptul ca un scaun birou copii este gandit sa fie folosit pe grupe de varsta, pe marimea copiilor, astfel incat acestia sa aiba la birou o pozitie adecvata, sa isi tina spatele drept, sa stea cat mai comod cu putinta, sa se poata concentra la lectii, nu la timpurii dureri de spate, de umeri, de cine mai stie ce. Sa nu uitam nici o clipa faptul ca oasele copiilor sunt crude si se pot stramba foarte usor, daca nu ne ingrijim sa ii invatam sa stea in pozitia corecta, daca nu le oferim conditiile cel mai bune. Printre aceste conditii trebuie neaparat sa se numere si scaunele de birou destinate copiilor, iar acesta nu e deloc un moft, ci o necesitate, cum e apa, cum e aerul, cum este educatia si cum este joaca prin care invata despre ei, despre altii, despre lume. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu