jurnale pentru femei

Salopete de lucru

Nu stiu cum este pe la altii, insa in casa noastra, desi rar reparam cate ceva, mereu este nevoie de salopete de lucru. In primul rand pentru ca baietii mei, atunci cand se apuca de treaba, vor neaparat sa fie bine echipati si sa aiba o trusa potrivita de scule. Povesteam eu pe undeva ca trusa lor este compusa din boxe puternice pentru muzica ambientala, sticla de suc, pachetul de tigari, eventual niste dulciuri, ca altfel nu pot munci. In al doilea rand aveam mereu nevoie de salopete de lucru pentru varul meu, mare meserias si el, atat de mare incat distruge chiar si cea mai rezistenta dintre multele salopete de munca in cel mai scurt timp posibil, dupa care baga la munca hainele bune, ca doar nu poate merge dezbracat la lucrare. Ei bine, sotul meu a decis zilele trecute sa caute pe internet un site cu salopete de lucru ieftine online, sa ii comande varului meu cateva bucati, ca sa nu il mai vedem milog pe la usa, cerand niste blugi, un tricou si o bluza de trening mai veche, cum face de obicei. I-am spus ca nu trebuie sa caute pe internet, ca stiu eu exact locul de unde se pot cumpara salopete de lucru ieftine online.


Cei interesati pot intra pe site-ul Dispotrading.ro, locul unde se gasesc salopete de munca de tot felul, toate trainice, rezistente, in diverse culori si modele, toate la pret de producator. Sotul meu jura ca va cumpara cateva asemenea salopete de lucru pentru ametitul de var al meu, care si-a distrus toate hainele bune pentru ca nu e capabil, cand pune mana pe bani, sa isi comande o salopeta de munca sau chiar mai multe, sa aiba cu ce se imbraca atunci cand merge la lucrarile lui. Copilul meu se distreaza, imi spune ca e mostenire de familie, ca si eu fac la fel. Lucrez de acasa de ani de zile si uneori ma asez la calculator sa scriu asa cum am stat noaptea in pat, in pijama. Se intreaba daca nu cumva pe site-ul Dispotrading.ro exista si ceva salopete pentru bloggeri si copywriteri, ca s-a saturat sa vina de la serviciu la ora 16 si sa ma gaseasca tot in tinuta de noapte, de parca m-as pregati sa ma bag la somn. Amuzant sau nu, cert este ca are dreptate. Nu imi voi cumpara salopeta de lucru, dar ma voi stradui, macar o perioada, sa ma schimb de pijama dimineata si sa ma imbrac de parca as merge la birou. Si promit sa nu mai trag blugii peste pijama cand scot cainele la plimbare. :)))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu