jurnale pentru femei

5 ani de Targul Cartii

Luna martie a anului 2017 inseamna sarbatorirea a cinci ani de la comercializarea primelor carti de la Targul Cartii. Le spun si eu La multi ani! si le multumesc pentru faptul ca, intr-o lume mult prea grabita si superficiala, ei isi tin promisiunea facuta la inceput de drum, aceea "de a promova arta si știința prin intermediul multitudinii de cărți noi și vechi oferite spre vanzare". Eu i-am descoperit abia anul acesta si spun asta cu regret, caci nu voi afla niciodata cate carti interesante as mai fi putut citi in ultimii ani, daca as fi stiut de existenta magazinului online Targul cartii, un loc de care eu m-am indragostit de cum l-am descoperit.

Am si citit deja cateva carti de acolo si astept cu nerabdare urmatorul pachet. Va recomand si voua sa intrati pe Targul Cartii si sa va alegeti cartile care va atrag. Va garantez ca nu veti regreta nici o secunda. Pe langa faptul ca au carti din toate domeniile, carti noi si carti vechi, preturile sunt atat de mici, incat uneori am impresia ca as putea pleca acasa cu un sac de carti fara sa simt vreo lipsa in portofel.


Si, pentru a va dovedi ca nu mint si nu exagerez, voi spune doar ca am scris deja pe celalalt blog despre doua dintre cartile de la Targul cartii. Puteti citi recenziile pe vienela.ro: Viata secreta a albinelor si Totemul lupului, ambele foarte interesante si deopotriva educative. Le puteti comanda de pe site-ul recomandat de mine la preturi foarte bune.

Eu inchei spunand La multi ani, Targul Cartii! Sa traiesti, ca ne trebuiesti! dupa cum spunea bunica mea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu