jurnale pentru femei

Concurs cu premii interesante

Libris sarbatoreste in stilul caracteristic, iar eu va invit sa participati la un concurs cu premii interesante. De fapt, e un joc al norocului la care pot participa toti cei care astazi isi cumpara carti. 
Vor fi înscrise automat în concurs toate comenzile plasate pe Libris.ro în 18 mai 2017 şi livrate cu succes. Castigatorul va primi trei nopţi de cazare la Green Village, cameră dublă cu toate mesele incluse, acces la piscină, jacuzzi, saună, cinema, Entertainment Center. Valoarea premiului este de 600 euro. Clic pe poza pentru detalii:

Eu visez de foarte mult timp sa ajung la Sfantu Gheorghe, sa ma bucur de tot ceea ce poate oferi locul unde Dunarea se intalneste cu Marea Neagra, acolo unde verdele se uneste cu aurul nisipurilor, acolo unde luxul se impleteste cu simplitatea pescarilor, acolo unde sufletul poate visa in voie si isi poate intinde aripile spre zari mai curate.

Carti imi cumpar oricum, mereu, de cate ori am bani sau aflu de vreo noutate interesanta. Cum sa ratez tocmai astazi sansa de a pune mana pe un premiu care valoreaza in bani 600 de euro, iar in bucurii sufletesti mult mai mult? Inca nu stiu ce carti imi voi comanda, insa stiu sigur ca vreau sa intru in tragerea la sorti, sa imi ofer sansa de a castiga trei nopţi de cazare la Green Village. Voi ce mai asteptati?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu