jurnale pentru femei

Calatorie prin Portugalia

De vanzare cartea Calatorie prin Portugalia, scrisa de marele Jose Saramago (cel care a scris Eseu despre orbire, Toate numele, Omul duplicat etc). Cartea are un pret destul de mare pe elefant (dar nu o au in stoc) si libris (stoc limitat).
Se vinde cu 15 lei.
"Calatorul observa o usa pe acolo, o impinge si patrunde intr-o mica incapere lipsita de mobilier sau de vreo decorare. Mai face trei pasi si cand, miscandu-si in acelasi timp corpul, priveste de jur imprejur, il strabate un fior violent de spaima: i s-a parut ca vede o figura enorma care-i arunca priviri furisate printr-o alta usa abia intredeschisa. Marturiseste inainte de a fi intrebat: i-a fost frica. Dar, in fine, un calator este un om: daca nu e pe acolo nimeni care sa-i admire curajul, si-l dovedeste siesi si atat." - Calatorie prin Portugalia

Sincera sa fiu, eu am deja cartea in biblioteca. Am citit-o si mi-a placut mult, altfel as fi cumparat-o de la persoana care o vinde. Visez la ziua cand voi merge pe urmele lui Saramago prin Portugalia. Nu stiu cand se va intampla, dar sper sa am vreodata in viata ocazia. Pana atunci, va rog doar sa ne ajutati cu o distribuire, poate aceasta carte frumoasa ajunge la persoana care chiar si-o doreste. Daca doriti sa o cumparati,
puteti lasa un comentariu mai jos sau ma puteti contacta la adresa de e-mail sas.vienela(at)yahoo.com.

Share, va rog!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu