jurnale pentru femei

Cercei din argint

Am purtat de-a lungul vietii multe perechi de cercei, in diverse forme si culori, din felurite materiale, insa rareori mi s-a intamplat sa imi placa pe un site atat de multe bijuterii, unele pana la a simti nevoia sa scriu despre ele nu doar un articol, ci o intreaga poveste. Imi pot imagina usor cum argintul a luat calea spre bijutierul indemanatic si cum s-a lasat modelat in fel si chip, astfel incat rezultatul final sa fie de-a dreptul impresionant, sa nu poata fi uitat prea curand. In aceasta seara chiar simt impulsul de a scrie nu o carte, ci doar o mica poveste despre niste cercei argint pe care i-am gasit in magazinul online ioana-preda.ro. Mi-au atras atentia din prima clipa si m-au facut sa ii doresc imediat. Am de gand sa ii cumpar, insa pana cand voi da comanda pot scrie cateva cuvinte despre ei pe blog, ca o promisiune ca nu ii voi uita, ca ma voi stradui sa ii cumpar, sa ii fac sa fie ai mei. Nu am vorbit cu creatoarea lor, nu le stiu povestea, dar mi-o pot imagina. 


Traia pe pamant o femeie care tare mult isi dorea doi copii gemeni de a caror frumusete sa se mire intreaga suflare a lumii. Zana cea buna, afland de dorinta femeii, s-a apucat repede de treaba. A luat argint de cea mai buna calitate, l-a modelat sub forma unor ace de siguranta pe care orice pamantean le poate recunoaste, le-a impodobit cu zirconiu si le-a montat cate doua perle de cultura. Cand au fost gata, zana cea buna a oferit podoabele femeii, spunandu-i: inca nu a venit vremea sa ai copii, insa eu iti ofer ceva care sa iti bucure sufletul si sa iti puna in valoare frumusetea. Datorita acestor cercei din argint, vei atrage in curnd atentia unui barbat deosebit, care iti va fi partener de viata si tata al gemenilor pe care ii vei aduce pe lume. Cerceii erau de o frumusete rara si sclipeau veseli in lumina soarelui. Daca vorbele zanei s-au adeverit sau nu, va las pe voi sa ghiciti. 

Cam asa imi imaginez eu povestea acestor cercei care pur si simplu m-au fermecat:


6 comentarii:

  1. Ce frumos ai pus in poveste aceste bijuterii. Minunat articolul

    RăspundețiȘtergere
  2. am vrut sa ii comand si eu, insa pana la urma am ales un alt model care mi se potrivea mai bine, oricum sunt foarte frumosi

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte inovativi, chiar deosebiti imi plac mult

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiam brandul pana sa citesc latine, dar da, are bijuterii speciale

    RăspundețiȘtergere
  5. Acelea sunt perle naturale?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos ai scris doar despre cercei. Sunt intradevar deosebiti. Oare mai sunt disponibili?

    RăspundețiȘtergere