jurnale pentru femei

Criogenare

Citeam zilele trecute prin online un articol despre criogenare si, prin nu stiu ce vraja, mintea mea a ajuns sa se intrebe daca exista carti pe aceasta tema, caci mi-ar placea sa aflu cat mai multe despre tot ceea ce inseamna criogenare - de la cel care a avut primul aceasta idee geniala si pana in zilele noastre, la momentul in care criogenarea a ajuns sa fie, macar partial, posibila si utila omului modern al anului 2017. Daca aveti stiinta despre asemenea carti ori daca stiti macar volume sf care sa faca referire la tehnicile de criogenare, va rog sa imi dati de stire. Tin neaparat sa cumpar asa ceva. Nu stiu daca intamplator sau nu, tot zilele trecute nepotica mea de 14 ani mi-a spus ca a observat ca are celulita. Am cascat ochii mari, caci nu imi venea sa cred ca o adolescenta poate avea asemenea probleme, insa se pare ca este cat se poate de adevarat. 

A fost intotdeauna foarte slaba si, de cum a ajuns la pubertate, a inceput sa se ingrase. In doar cateva luni a pus pe ea vreo zece kilograme, lucru care i-a cam dat organismul peste cap. De una singura, dupa o discutie cu colegele de clasa, s-a apucat sa caute pe internet informatii in legatura cu subiectul criogenare pret sedinta.
Pe langa faptul ca nu stiu daca aceste servicii se adreseaza si sunt potrivite adolescentilor, eu am ramas uimita de gandul ca acestia sunt la curent cu toate noutatile, ca stiu absolut tot ce misca prin lume, ca au curajul de a testa lucruri noi, ca se incred in stiinta si in tehnica. Sa nu mai blamati adolescentii, ca ma supar pe voi. Iata ca unii dintre ei stiu mai multe decat noi si sunt la curent cu toate noutatile.

Va spun cu sinceritate ca, desi ma intereseaza cam tot ceea ce are legatura cu ceea ce numim criogenare (doar lan ivel de curiozitate, ca sa fiu perfect sincera), habar nu aveam ca exista tehnici de criogenare celulita si probabil as fi trait toata viata fara sa aflu daca nu era nepoata mea sa imi spuna. Ca sa facem un targ corect, eu va spun unde puteti gasi detalii despre criogenare celulita, despre criogenare pret sedinta si in general despre criogenare in acest domeniu, iar voi, daca stiti, imi recomandati carti pe aceasta tema, carti care pot fi despre criogenare sau doar sf / fantasy care sa atinga acest domeniu (si sper sa intelegeti ca nu ma refer la carti despre infrumusetare, ci despre criogenare pe termen lung / povesti despre asa ceva). 

Un comentariu:

  1. Carti nu stiu, insa acest serviciu in saloanele de infrumusetare pare dar de la Dumnezeu

    RăspundețiȘtergere