jurnale pentru femei

Masute living pentru cafea

Stiau toate neamurile si toti prietenii ca eu si sotul meu ne uitam deseori pe internet si chiar prin magazinele fizice pentru a vedea ce noutati au mai aparut in materie de masute living pentru cafea. Ne doream de mult o masuta, dar am vrut sa terminam intai renovarea sufrageriei, apoi sa cumparam o canapea (ne-am luat un coltar). Bani pentru o masuta nu prea au fost in ultimele luni. Noi ne-am tot uitat pe la masute cafea din sticla pe site-ul Acaju, am studiat cam toate ofertele la ceea ce inseamna masute cafea living, sa fim la curent cu noutatile de pe piata si pregatiti in ziua cand vom avea banii. Vazand cat de mult ne dorim asa ceva, cumnatul meu a decis sa ne dea cadou vechea lor masuta din sticla, care statea abandonata pe balcon. E draguta, simpla si mititica, numai buna de jucat pe ea un rentz sau de servit cu cafea 2-3 musafiri. Din pacate, e veche si cam subreda. O roata ii tot iese, cand ne e lumea mai draga, daca punem greutate numai pe o parte a mesei aceasta se inclina periculos de mult, geamul este "imprumutat" de la o usa de tractor, dar in rest e ok. :)))


Macar ne-am convins ca pisicutele noastre nu pun geamul mesei de cafea in pericol, asa ca acum suntem decisi sa ne cumparam o masuta adevarata la inceputul anului 2017. Stiu singur ca in magazinul online Acaju putem gasi masute cafea din sticla foarte frumoase si practice, motiv pentru care am decis ca de acolo sa comandam una dintre acele frumoase masute cafea living (voi pune la finalul acestui articol o poza, sa va faceti o idee despre ceea ce ne dorim). Desigur, vrem una care sa se potriveasca cat mai bine nevoilor noastre, dar si in decorul general al sufrageriei, caci ar fi pacat sa stricam aspectul camerei cu o masuta care sa nu se potriveasca. Poate ca ma veti intreba de ce vreau neaparat o masuta din sticla si nu una din lemn sau din orice alt material. Pai va spuneam ca avem pisicute in casa. Stiti cat de interesante pot fi pozele facute pe sub masuta, atunci cand una dintre pisici sta sus pe masa, ca o printesa pe tron? Eu nu sunt un bun fotograf, sticla de pe masuta pe care o am acum este destul de veche si de zgariata, insa cu toate astea am reusit sa fac zilele trecute o poza tare simpatica. Asadar, doamnelor si domnilor, iat-o pe draga mea Miti calare pe masuta din sticla:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu