jurnale pentru femei

Vrei sa devii influent? Recomandarea mea te va ajuta

 Vrei sa devii influent? Recomandarea mea te va ajuta

Poate ca ai auzit sau poate nu despre cartea Secretele succesului, scrisa de faimosul Dale Carnegie. Ei bine, este cel mai potrivit manual pentru toti cei care doresc sa aiba succes, sa devina influenti in sfera lor de activitate, sa poata avea mai multi prieteni.

Daca urmaresti unul dintre aceste scopuri, trebuie neaparat sa citesti cartea pe care cu drag am recomandat-o in videoclipul 

Secretele succesului. Cum să devii influent. Citate motivaționale despre succes - Dale Carnegie

Nu este o carte ca oricare alta, dupa cum vei observa chiar tu citind-o. Tehnicile de convingere prezentate in ea sunt predate la cursuri agentilor FBI si agentilor de vanzari. Daca nici acesti oameni nu sunt convingatori, atunci nimeni pe pamant nu este.

In recomandarea mea am inclus cateva dintre tehnicile descrise de catre Dale Carnegie, dar si informatii despre cum si in cate exemplare a fost vanduta de la aparitia sa si pana in prezent. Tot in inregistrarea de pe youtube vei auzi si o multime de citate motivationale despre succes.

Noteaza-le undeva si citeste-le des. Te vor ambitiona sa lupti pentru visul tau de a deveni influent. Te vor motiva sa fii tot mai bun in ceea ce faci. Te vor ajuta sa reusesti!


Iata unul dintre citatele motivationale din cartea Secretele succesului care mi-a atras atentia si despre care am vorbit mai pe larg in videoclip:

“Dacă vrei să culegi miere, nu răsturna stupul.”

Cartea poate fi comandata de aici:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu