jurnale pentru femei

De unde poti cumpara semne de carte si carti bune?

De unde poti cumpara semne de carte si carti bune?


Tin minte ca mi-am facut singura primul semn de carte dintr-o folie de staniol de la o tableta de ciocolata. Erau vremuri grele, cand nu gaseai mare lucru de cumparat pe piata. Cititorii inraiti care voiau sa isi pastreze in stare buna cartile isi faceau singuri semne de carte din diverse materiale. 

Mi-a placut mereu sa citesc si am avut grija de carti, fie ca erau ale mele, fie ca le imprumutam de la vecini, prieteni colegi sau de la biblioteca. La scoala am invatat, la orele de lucru manual, sa imi fac semne de carte din etamina. Invatasem sa cos litere, asa ca aveam mereu cel putin cateva semne de carte originale pe care sa le folosesc. 

Din ele daruiam prietenilor la zilele lor de nastere sau la alte ocazii importante. Uneori le daruiam doar pentru ca vedeam cat de mult le-au placut. Unii dintre ei, fericiti ca au primit cadoul la care visau, ca era ceva original si personalizat, imi ofereau carti. Zambesc amintindu-mi ca o vecina mi-a adus chiar si etamina, sa am din ce lucra viitoarele semne de carte. 

DE AICI PUTETI CUMPARA CARTI BUNE SI SEMNE DE CARTE


Multi sustin ca tinerii din ziua de astazi nu mai citesc. Fals. Tinerii citesc la fel de mult ca in vremurile trecute. Se poate observa cu ochiul liber cat de multi dintre tinerii de altadata nu au deschis in viata lor o carte, nici macar manualul de limba si literatura romana. Ii poti vedea comentand (jenant de prost) pe facebook.

Tinerii citesc si au grija de cartile lor. E drept, vremurile s-au schimbat. Unii citesc online. Se citesc multe carti in format e-book. Dar inca se cumpara si carti in format fizic. Se fac recenzii cartilor. Tinerii isi deschid bloguri unde discuta cu alti pasionati de lectura despre ceea ce au citit sau vor citi.

De unde poti cumpara semne de carte si carti bune?


Mai ales tinerii cauta semne de carte originale. Si sustin acest lucru pentru ca ii pot vedea pe internet. Sunt inclusa intr-un grup de facebook cu aproximativ 9000 de oameni pasionati de lectura. Cei mai multi dintre ei elevi si studenti. Unii isi fac propriile semne de carte, altii le cumpara din librarii sau de pe internet. 

Tu stii de unde poti cumpara semne de carte si carti bune?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu