jurnale pentru femei

Sa vorbim despre carti la trecut, prezent si viitor

Cartea de pe noptiera a facut in ultimele zile multi pui. Am prins pe marketplace facebook o oferta de nerefuzat. Pentru doar cateva lire mi-am cumparat 16 carti. Nu sunt neaparat genul de carti pe care le-as citi cu sufletul la gura, uitand sa mananc, sa beau apa, sa merg la baie sau chiar sa fumez.

Le-am cumparat pentru ca vreau sa imi imbunatatesc engleza, iar cartile sunt o foarte buna metoda de a afla expresii si cuvinte noi. Uneori ma opresc din citit si pronunt cu glas tare anumite cuvinte sau fraze. Va voi povesti mai multe despre asta intr-o zi. Deocamdata sa vorbim despre carti.

DE AICI PUTETI CUMPARA CARTI IEFTINE SI BUNE

Sa vorbim despre carti la trecut, prezent si viitor. In ultimii ani am citit foarte mult fantasy si sf. E genul literar pe care il prefer. Ma adancesc in lectura si uit pe ce lume urata sunt. Rareori lumile imaginare sunt mai urate si mai rele decat ceea ce traiesc unii oameni pe pamant.


In ultimul an am diversificat lecturile. Am citit din multe genuri literare. M-am indragostit de anumiti scriitori. Mi s-a facut dor de altii. M-am visat scriind carti. Stiu ca nu sunt capabila, dar am fost si probabil voi fi vesnic o visatoare. De cate ori imi vine vreo idee de carte, urmatorul gand este: ce carte as putea scrie eu, la fel de buna ca ale lui Herbert, de exemplu? Si atunci renunt.

In prezent am cateva carti incepute. Un sf si o poveste inspirata din realitate, ambele in limba engleza. Citesc in acelasi timp Imparatul gheturilor, o carte scrisa de Ana-Maria Negrila. Voi reveni pe acest blog cu cateva cuvinte imediat ce o termin de citit.

Planuiesc ca pe viitor sa citesc mai mult. Sa las facebook-ul pentru cei care nu au nici o treaba pe pamant si sa ma concentrez pe ceea ce imi place. Am multe carti care abia asteapta sa fie deschise. Niciodata pana acum nu mi s-a intamplat sa am in casa atatea carti necitite. Vreau sa recuperez timpul pierdut aiurea.

Sa vorbim despre carti la trecut, prezent si viitor


Va sfatuiesc sa faceti acelasi lucru. Cititi! Cititi orice. Important este sa nu lasati ziua sa treaca fara sa fi citit macar cateva pagini dintr-o carte. Planeta asta are nevoie de oameni care sa detina si altceva in afara de masini, vile si ifose. Avem nevoie de oameni care au ceva in cap, altfel ne ducem de rapa.

Sa vorbim despre carti la trecut, prezent si viitor. Sau mai bine sa vorbim mai putin si sa facem mai mult. Sa invatam copiii sa citeasca. Sa-i invatam sa gandeasca. Sa invatam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu