jurnale pentru femei

Eleganta ariciului, Muriel Barbery - parerile cititorilor

Despre Eleganta ariciului, carte scrisa de Muriel Barbery

Am intrebat in aceasta dimineata pe facebook daca este atat de buna pe cat a fost de laudata cartea Eleganta ariciului, Muriel Barbery - parerile cititorilor m-au bagat de tot in ceata. Pare a fi o carte controversata, care ori te fascineaza, ori te plictiseste de moarte. Buna dimineata la cafeluta!

Pentru ca persoanele care au raspuns intrebarii mele sunt serioase si chiar obisnuiesc sa citeasca carti bune, am decis sa o comand, urmand sa o donez altora daca ma va plictisi. E putin probabil sa se intample asta, pentru ca eu aleg intotdeauna sa caut partile bune ale cartilor. De foarte putine ori mi s-a intamplat sa ma simt plictisita citind o carte. 

Puteti comanda cartea Eleganta ariciului de aici.

Despre Eleganta ariciului am aflat citind bloguri. Dupa 2-3 recenzii am decis sa o cumpar, considerand ca merita, mai ales ca libris are mereu oferte bune si reduceri considerabile. Nu stiu de ce m-am simtit tentata sa intreb pe fb inainte de a plasa comanda. Va pot spune cu certitudine ca parerile diferite pe care le-am primit de la cititori
mi-au trezit curiozitatea.


O carte splendida, o fabula filozofica incantatoare, care a cucerit milioane de cititori si nu da niciun semn ca s-ar opri. - Elle


Daca o voi privi doar ca pe o fabula filozofica, probabil ca imi va placea. Daca o voi judeca in profunzime, presimt ca voi spune, ca si Diana Alzner, ca este o carte neverosimila. Dar ma voi opri aici, pentru ca nu vreau sa anticipez. Adevarul este ca imi doresc sa imi placa. Nu stiu daca se va intampla. Va tin la curent. Dar sa vedem ce cred prietenii mei despre aceasta carte.




Eleganta ariciului, Muriel Barbery - parerile cititorilor 


Sonja: "Eu am citit-o si inca regret banii pe care i-am dat s-o cumpar! E posibil sa fie chestie de gusturi dar pe mine m-a plictisit de moarte."

Vavaly: "O să ți placă. Pe mine m-a înduioșat și emoționat și am citit o intr-o perioada in care numai bine nu eram emoțional. M-a ajutat. Eu pledez sa o citești. Și sunt sigură că la final vei zice că ți-a plăcut. E o carte pe care nu o uiți."

Fabiola: "Și mie mi-a plăcut tare mult. Recomand!"

Diana, pe blogul ei: "Portăreasa are un coeficient de inteligență amețitor, se delectează cu artă și face imposibilul ca nimeni să nu-și dea seama de asta! Din ascunzătoarea ei judecă slăbiciunile celorlalți."

Ana Sylvi: "Mie mi-a placut cartea, chiar daca nu in totalitate. E insa bine scrisa, asta e parerea mea. Eu zic sa o incerci, am observat ca sunt multe pareri impartite legat de carte, e ceva gen love-hate. Mi-a placut cum e scrisa, iar sa zic ce anume nu mi-a placut nu pot, fiindca as da spoilere serioase. Dar nu imi pare rau ca am citit-o.". 

Ana-Maria Negrila: "Eu am pătit la fel cu Viața elfilor, tot de ea. Scrie frumos, dar atât. Am murit de plictiseală!". 

Daca ati citit deja cartea, m-as bucura sa va aflu parerile. Eu am comandat-o, insa locuiesc in Scotia si mai dureaza o vreme pana ajunge la mine. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu