jurnale pentru femei

O librarie online deosebita

Nu este zi sa nu intru intr-o librarie online, fie ca am bani pe card, fie ca nu. Vreau sa fiu la curent cu noutatile, sa stiu ce a mai aparut pe piata in materie de carti online, ca sa le pot comanda atunci cand soseste momentul potrivit (a se citi cand intra banii pe card). In urma cu cateva luni am descoperit o librarie online numita Books Express, un loc placut, din care nici un pasionat de lectura nu ar vrea sa mai iasa. Din cand in cand, nu atat de des pe cat mi-as dori, scriu despre cartile pe care le-am citit, sperand ca acest lucru ii va stimula si pe altii. Intru pe blogurile altora pentru a cauta noi idei de lectura si atunci observ ca lucrurile nu stau chiar atat de rau pe cat vor unii sa ne faca sa credem. Oamenii inca mai citesc, oamenii inca mai intra in librarii online, oamenii inca mai cumpara carti. Este adevarat, in randurile tinerilor exista multi care nu au deschis in viata lor o carte. Dar nu asa era si "pe vremea mea"? E un soi de mostenire care se transmite de la o generatie la alta, in familie. Daca exista in casa o biblioteca si daca parintii obisnuiesc sa citeasca, acelasi lucru vor face si copiii. Daca nu, sunt putine sanse ca ei sa se apuce de citit. 

Din acest motiv insist mereu pe ideea ca trebuie sa cumparam copiilor carti, sa cumparam si pentru noi, adultii, caci ele ne hranesc sufletul si ne stimuleaza imaginatia, ele ne imbogatesc vocabularul si ne ajuta sa vedem viata in foarte multe nuante. Fie ca ne cumparam carti online, fie ca alegem sa intram in librarii sau chiar prin biblioteci publice, important este sa citim. Astazi as vrea sa va recomand carti online de pe site-ul Books-Express.ro. Veti gasi acolo lecturi pentru o viata intreaga, carti din mai toate domeniile vietii, carti in diverse limbi, daca doriti sa va imbogatiti lingvistic, cultural, psihic etc. Eu am avut impresia (sper sa nu ma insel) ca absolut toate cartile disponibile in libraria online Books-Express.ro sunt unice pe piata romaneasca, adica nu se mai gasesc in nici un alt loc, iar acest lucru m-a convins ca este un loc in care sa revin, sa imi pot completa biblioteca, sa ma pot bucura de noutati editoriale, sa citesc mai mult si mai bun. Spre surprinderea si bucuria mea, in aceasta dimineata am descoperit ca au pana si carti sf in limba italiana, limba pe care o stapanesc destul de bine si in care am mai citit carti candva. Nu ma intrebati ce voi face cu primii bani disponibili. E cat se poate de clar deja, cred eu... 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu