jurnale pentru femei

Placute de frana

Pune frana! Pune frana! Asa imi striga uneori ai mei, cand ma vad / aud ca visez cu ochii deschisi si mai ales ca imi povestesc visurile de parca as fi singura in casa. Imi place sa le povestesc despre dorintele mele, unele realiste, altele de-a dreptul fanteziste, iar lor le place sa imi spuna ca mi s-au ars niste placute de frana. Mai, inca nu mi-am cumparat masina pe care o doresc (ford focus), deci nu am nevoie deocamdata de placute de frana pentru ford focus, le spun uneori pe un ton serios, desi in sinea mea ma amuz stiind ca si acesta e tot un vis. Cu placute de frana sau fara, eu raman acelasi om, mereu cu picioarele pe pamant si cu capul in nori. Pot deosebi usor visurile posibile de cele imposibile si de multe ori am impresia ca sunt mai curajoasa (ori doar mai inconstienta) decat alte persoane din familia mea. Eu nu ma tem astazi, cand pe card am bani de cateva paini si o carte, sa visez ca anul viitor imi voi cumpara un ford focus, ca imi voi face vacanta de vara pe malul apei, la Izmir, ca imi voi renova dormitorul sau ca voi merge la Neptun cu sotul si nepotii, copiii cumnatei mele. Nu-i greu sa visezi. Greu este sa crezi atat de mult in visul tau, incat sa lupti din toate puterile pentru a-l vedea realizat. 


Asa imi spuneau ai mei si in anii trecuti. Ba ca nu pot face blogging, ba ca nu ne vom permite prea curand sa renovam sufrageria, ba ca nici anul acesta nu mergem la mare, ba cine mai stie ce. Iata ca eu am crezut in toate astea si am luptat pentru a le vedea realizate. Cu placute de frana sau fara, mi-am dovedit mie si am dovedit si altora ca pot lupta pentru visul meu, ceea ce va doresc si voua. Sa nu va luati dupa vorbele altora. Nu trebuie sa credem toti in acelasi vis, nu trebuie sa ne cumparam placute de frana de la acelasi magazin de piese auto, nu trebuie nici sa ii bagam in seama pe cei care incearca voluntar sau involuntar, sa ne descurajeze, sa ne taie aripile, sa ne raspundeasca in patru zari curajul, ambitia, dorinta de a reusi. Fiecare om se cunoaste pe sine, isi cunoaste fortele, isi stie limitele si fiecare actioneaza in functie de toate astea. La fel sa procedati si voi. Desigur, un sfat bun venit la timpul lui ne poate scuti de multe neplaceri. Cand mi s-a spus ca nu am talent la desen, m-am oprit, caci in sinea mea simteam si eu ca sunt paralela. Dar daca va recomand sa cumparati placute de frana din magazinul online Autohut.ro, inseamna ca va ofer gratis un pont, caci acolo piesele auto sunt ieftine. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu