jurnale pentru femei

Kit de ambreiaj

Comanda-mi si mie un kit ambreiaj Logan 1.4, aud in spatele meu o voce baritonala. Intorc capul, din pura curiozitate, si vad un pusti de nici 20 de ani vorbind la telefon. Eu imi asteptam nepotul sa iasa de la scoala, ca asa e in saptamanile cand cumnata lucreaza un anumit schimb. Pierduta in ganduri, aproape ca nu reuseam sa imi amintesc ce este un kit de ambreiaj, cu toate ca scrisesem despre el de curand pe unul dintre blogurile mele. Apoi memoria mi-a revenit, brusc. Am vazut in fata ochilor cum arata un kit ambreiaj logan 1.4 si aproape ca am vrut sa ii spun baiatului: comanda piese auto online de pe AutoAtu.ro, caci despre acest magazin stiam sigur ca are la vanzare kit ambreiaj online la pret bun si ca, in general, cam orice produs de acolo este ieftin. M-am abtinut totusi, caci nu se cade ca o femeie sa se bage in seama cu barbati straini nici macar in curtea scolii, mai ales daca nu discuta despre ultima tema data de doamna invatatoare, ci despre vreun kit de ambreiaj. L-am lasat sa vorbeasca la telefon pana cand s-a enervat si a tipat la interloctor: nu stiu, cauta si tu pe net un magazin de piese auto ieftin. 


Acela a fost momentul cand nu am mai rezistat si i-am spus sa comande kit ambreiaj online de la AutoAtu.ro, caci are pret mic si comanda soseste repede. A facut ochii mari de mirare si mi-a multumit de parca ii spusesem cifrul de la vreun seif. Mi-as dori sa primesc si eu din cand in cand un asemenea ajutor, caci tocmai am intalnit o situatie enervanta si nu stiu cum sa o rezolv. I-am promis nepoatei mele ca ii ofer cadou un caleidoscop. Nici macar nu stiam daca se mai gasesc astfel de jucarii pe piata. Dupa ce am discutat cu ea, am intrat pe internet si am cautat. Spre surprinderea mea, inca mai exista caleidoscoape si sunt foarte ieftine. De aici si supararea mea. Un caleidoscop costa 11 lei, iar transportul costa 14 lei, deci mai mult decat produsul in sine. Decat sa platesc produsul la pret dublu, mai bine fac un efort si ies pana in centru, sa caut un magazin cu jucarii, iar de banii pe care i-as fi platit pentru transport sa ii cumpar si nepotului un caleidoscop. 

Nu acelasi lucru se intampla cand e vorba despre piese auto. Uneori transportul e gratis si, chiar daca nu e, macar nu iti rupi in doua masnia aducandu-l acasa. De exemplu, pe site-ul AutoAtu.ro transportul e gratuit pentru comenzile mai mari de 60 de lei - in Bucuresti. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu