jurnale pentru femei

Mobila de dormitor la comanda

Cumnata mea spune ca isi comanda mobila moderna de la Unican.ro luna viitoare (adica peste doua zile). Pe ea o intereseaza in primul rand mobila dormitor tineret, caci au inceput copiii sa se mareasca si nu se mai potrivesc patuturile si mobila dormitor ieftina cumparata in anii trecuti. Daca tot s-a decis sa isi comande mobila de calitate de la Unican, normal ca am vrut si noi sa vedem ce au pe acolo, sa studiem ofertele la mobila moderna dormitor, sa vedem daca ne putem face mobila dormitor la comanda asa cum visam. E drept, noi nu ne permitem chiar luna aceasta sa ne luam macar mobila dormitor ieftina si, sincera sa fiu, nici macar nu vreau cea mai ieftina mobila, ci vreau ceva bun, de calitate, chiar daca pentru asta trebuie sa mai astept o luna, doua, trei sau cat va fi nevoie. Cumnata mea s-a uitat, dupa cum spuneam, la mobila dormitor tineret. A gasit pe acolo o multime de dormitoare pentru copii, care mai de care mai frumoase, mai de calitate si mai ieftine, insa tot nu e chiar multumita, caci ea vrea pentru copiii ei sa personalizeze mobila dormitor la comanda pe care o va lua. O admir pentru asta si, cumva, o invidiez ca poate face toate astea inainte de sarbatori. 


Ne vom face si noi mobila moderna dormitor, si tot de la Unican, insa abia spre primavara. Pana atunci am tot timpul din lume sa ma gandesc la modelul ideal, sa "fur" o idee de la mobila dormitor tineret, o ideea de la mobila dormitor ieftina vazuta pe acolo si, la final, sa am cea mai reusita mobila dormitor la comanda. Daca aveti ceva sfaturi pentru o femeie decisa sa schimbe fata dormitorului si sa comande tot ce e mai frumos in materie de mobila moderna dormitor, va astept sa imi lasati un comentariu. Daca nu, ma voi baza numai pe ideile mele si pe sfaturile venite de la designerii firmei Unican, care vor fi bucurosi sa imi combata ideile, de nu vor fi bune sau potrivite pentru un dormitor asa cum visez de aproape un an. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu