jurnale pentru femei

Saltele ieftine

Suntem in cautare de saltele ieftine. Cea pe care o avem acum in dormitor este sub orice critica din cauza lui Bruno. Va sfatuiesc si pe voi, daca va luati pui de caine, sa nu il primiti cat e mic in dormitor sau, daca totusi va asumati acest risc, sa va asigurati ca acoperiti salteaua cu ceva impermeabil sau ca aveti bani pusi deoparte pentru alte saltele pat. Nu stiu de unde i-a intrat cainelui meu in cap ca nu e loc mai bun decat pe saltele pat pentru a manca un os de vita sau a varsa tot ce a mancat. Sau poate ca nu ii placea modelul si incerca sa il schimbe, dupa cum spune baiatul meu. Cert este doar faptul ca in acest moment cautam saltele de pat ieftine, sa o putem inlocui pe urata care polueaza dormitorul acum. Prietenul la nevoie se cunoaste. L. ne-a sfatuit sa intram pe site-ul celor de la Kalenda, sustinand ca acolo putem gasi saltele ieftine cu adevarat, in diverse dimensiuni si din diverse materiale. Zis si facut. Am intrat, am studiat oferta la saltele de pat ieftine si ne-am oprit asupra uneia dintre ele, cea despre care consideram ca se potriveste cel mai bine nevoilor noastre. Va sfatuiesc si pe voi sa procedati la fel daca sunteti in cautare de saltele pat.


Soacra mea intreaba de ce nu incercam sa ducem vechea saltea la o spalatorie. Ei bine, din doua mari si serioase motive: 1. mi-ar fi rusine sa ma duc cu mizeria aia undeva si 2. lucrul nou e lucru nou. Ar mai fi si un al treilea motiv, daca stau sa ma gandesc o clipa: atata timp cat pe piata exista saltele de pat ieftine, de ce sa ma complic cu spalatul unei saltele vechi, pe care cainele a facut-o praf si pulbere? E mult mai comod si mai curat sa imi comand o alta saltea din gama larga de saltele pat disponibile in magazinul online Kalenda. Am vazut acolo saltele cu arcuri, saltele cu memorie, saltele din spuma poliuretanica, saltele ortopedice etc. Fiecare dintre aceste saltele ieftine ofera anumite avantaje cumparatorilor si fiecare poate aduce acel somn odihnitor dupa care tanjim toti. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu