jurnale pentru femei

Invitatie la bal


Era o vara torida, nici o frunza nu se misca, iar eu trebuia sa invat pentru examenul de licenta. Eram foarte preocupata sa trec cu bine acest examen. Stiam ca, dupa aceea ma va astepta o viata noua, cu multe incercari. A venit si ziua pentru care ma pregatisem. Asteptam sa intru la comisia de examinare. Totul a decurs bine si am trecut cu brio. Am asteptat toata ziua pana au terminat toti colegii.
 Eram toti fericiti! Asa ca, am organizat petrecerea de final undeva la un restaurant select. Colegele mele erau misteroase si nu spuneau nimic despre cum se vor imbraca.
“Nu-i nimic!”, mi-am zis in gand. Daca ele nu spuneau nimic nici eu nu aveams a spun nimic. Doream din tot sufletul sa fiu stralucitoare.

Asa ca am plecat la Paris, pentru cumparaturi. Am mers la o casa de moda renumita si am ales pentru seara de bal o rochie din matase naturala, bleu, cu incrustatii arginti. Am mai ramas o zi la Paris, apoi m-am intors acasa. Eram foarte multumita de ceea ce gasisem.
Cand m-am intors, am inspectat caseta cu bijuterii. Imi trebuia o pereche de cercei de argint si un ine, care sa se asorteze cu tinuta mea. Am foarte multe bijuterii, dar pentru aceasta vestimentatie nu am gasit nimic.
Am plecat la shopping. M-am intors acasa prost dispusa si obosita. Salvarea era internetul. Am deschis calculatorul si am inceput cautarea. Sunt foarte multe site-uri cu bijuterii argint. 
Imi doream ceva de calitate si frumos. Am accesat si site-ul ioana-preda.ro si am vazut bijuterii din argint, foarte elegante, cu lucratura fina, cu design modern sau clasic, cu pietre sau simple. Aveam de unde alege. M-am hotarat si am facut comanda pentru o pereche de cercei din argint Clasic Forever, lucrati din argint 925 rodiat, cu zirconiu alb Swarovski, in taietura de diamant si un inel Marry Me, din argint 925 rodiat, cu zirconiu solitaire dreptunghiular si inca doua mai mici in parti. Pietrele au, de asemenea, taietura de diamant.
 Coletul l-am primit a doua zi, iar pentru transport nu am platit nimic, fiind gratuit. Bijuterile alese ma vor face sa stralucesc. Sigur am sa revin si alta data pe site, pentru ca noi femeile, niciodata nu avem destule bijuterii. Bijuteriile din argint sunt elegante, finute, stilate.
Daca iti doresti cu adevarat sa ai bijuterii de argint de calitate, intra pe site-ul ioana-preda.ro. Nu o sa regreti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu