jurnale pentru femei

Un cadou perfect


Ma plimbam incet, cu pasi masurati, pe aleea pietruita si acoperita cu frunze de toate culorile. Desi este octombrie, vremea este inca frumoasa, cu mult soare. Vrabiutele gurese se ceartau pe un bot de paine. M-am asezat pe o banca. Am primit un telefon de la Xenia, prietena mea. Ma invita la ziua ei de nastere si i-am promis ca am sa vin.
Stiu ca prietena mea este foarte pretentioasa si este greu de multumit, asa ca am mai ratacit un timp prin parc, apoi am plecat la cumparaturi. Am alergat dintr-un magazin la altul si nu am gasit nimic care sa-mi placa. Cand am ajuns acasa, eram deja obosita. Am deschis calculatorul si am intrat pe internet. Erau foarte multe site-uri, care isi ofereau produsele, insa nu am vazut nimic din ceea ce as fi dorit sa-i fac cadou. Am gasit un site, Adona.ro, care oferea idei cadouri femei. L-am accesat si am vazut ce produse aveau.
Erau foarte multe cadouri pentru femei,
dar mi-a atras atentia Setul cadou dama Pierre Cardin GDS703 - Gold Collection. Setul este compus dintr-un portofel din piele naturala rosu si un pix metalic, marca Pierre Cardin. Produsul este incapator, avand compartimente pentu acte, bancnote, carti credit, monede. Designul si rezistenta sunt principalele atuuri ale acestui portofel. Este foarte elegant, de cea mai buna calitate. 
M-am hotarat, am facut comanda si a doua zi am primit coletul, care era ambalat in cutia originala a brand-ului, dandu-i un plus de eleganta. Transportul a fost gratuit. L-am mai deschis inca o data si l-am privit, cu admiratie. Am trecut apoi pe la florarie si am comandat un cos superb cu frezii albe si galbene. Mirosul lor te ametea. Am ajuns printre primii la un restaurant select. Xenia m-a intampina cu zambetul pe buze. Am strans-o afectuos in brate si I-am inmanat cadoul. Bineinteles ca l-a deschis imediat. Fata ei radaia de fericire. “Este superb, superb! Imi place foarte mult. Este tot ce mi-am dorit.” a spus ea.
 Invitatii au venit si a inceput petrecerea. Meniul a fost ales cu grija, in asa fel incat sa satisfaca toate gusturile. Petrecerea s-a terminat si am plecat apoi spre casa. Am ajuns la concluzia ca atunci cand este vorba de cadouri femei, site-ul Adona.ro este cheia succesului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu